magnoliowo

prezent urodzinowy dla mamy

Posted in albumy, scrapbooking by magnolia on Luty 15, 2009

Notka dedykowana skulimce, która twierdzi, że leniuchuję, bo przez dwa dni nic nie dodałam na bloga :*

Kartka urodzinowa dla mamy. A ja ciągle z tą marszczoną bibułą. Tym razem robiona wg mapki od anai. Pozwoliłam sobie nawet wysłać ją na konkurs u niej. Kwiatek z Pepco potraktowany czarnym i srebrnym tuszem.

kartka

Album dla mamy stworzony razem z miu. Miał być malutki, żeby mogła nosić go w torebce (ma wymiary ok 10 na 7,5cm – połowa formatu 10×15). Miały być w nim zdjęcia taty, moje i miu oraz psa. I cytaty, które mama lubi. Okładka jest z tektury 1,5 mm, a kartki to karton. Wszelakie szycia ręczne, bo maszyna mnie nie lubi.

okładka przednia

Zdjęcia w albumie są autorstwa taty i miu. Ale wizerunków taty nie ma, bo yyy… nie bardzo pozwolił. 😉 Prezentuję jak zwykle tylko część, bo jest ich sporo.

2

W albumie znalazło się miejsce dla dwóch cytatów, jednego z „Paryskiego spleenu”, który mama bardzo lubi i drugiego zaproponowanego przeze mnie.

3

Jak już wspomniałam – zdjęcia robili tata i miu, bo miu odziedziczyła po tacie oko i umiejętność fotografowania. A ja podobno mimikę 🙂 Za to po mamie zdolności plastyczne i … to, że nieważne ile mamy lat to wyglądamy o wiele młodziej. Poza tym jestem jej kopią jeśli chodzi o wygląd. Przynajmniej wg niektórych, a najlepiej widać to za zdjęciach z naszych pierwszych komunii. Mimo, że dzieli je dwadzieścia kilka lat to my obie mało się różnimy.

4

Najmłodszy członek rodziny, trzecie dziecko jak mówią rodzice – dziewięcioletni Oskar.

5

I tu zagadka, która z nas jest starsza. Wbrew pozorom ta po lewej czyli ja. 🙂 Oba zdjęcia autorstwa miu, jej autoportret robiony „z ręki”.

6

Kolejny cytat – właśnie ten zaproponowany przeze mnie. A po lewej jesienne my – ja i mama.

7

Bo kobiety podobno lubią robić zdjęcia swoich stóp.

8

I tylna okładka.

okładka tylna

Tagged with: ,

komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zielona said, on Luty 15, 2009 at 9:50

    Ładniutko 🙂 🙂 I niezłe laski z Was 😉

  2. magda said, on Luty 15, 2009 at 10:24

    super albumik

  3. Skulimka said, on Luty 15, 2009 at 12:24

    Skulimka ucieszona :). Kartelucha bardzo ładna, a albumik przecudny. Tak porównując to wszystkie trzy : wasza Mama, Ty i Miu jesteście podobne. Piesek też ma coś w sobie 😉 może to ta ruda sierść hehehe
    Dziękuję za dedykację:*

  4. wilk said, on Luty 15, 2009 at 13:49

    strasznie podoba mi sie to jak taka pomięta bibuła wychodzi na zdjęciach. coś niesamowitego. zaczarowało mnie…

    i okładka albumu. poza kwiatkiem 😉 świetna. bardzo fajnie dobrane kolory, ładnie postarzona i tak staranna

  5. magnolia said, on Luty 15, 2009 at 14:15

    my podobne? 😀 a pies to się najczęściej do właścicieli upodabnia 🙂

    dziękujemy za komplementy i wszelkie pochwały 🙂

  6. katharinka84 said, on Luty 15, 2009 at 20:56

    Świetne prace!!!
    Kartka jest piękna-bibuła daje efekt trójwymiarowości, a kolor-głębi, tajemniczości 🙂
    Album jest superaśny-świetne zdjęcia na całą stronę (uwielbiam!!!), piekne cytaty, no i format…piękne maleństwo 🙂

  7. magnolia said, on Luty 15, 2009 at 22:37

    dziękuję bardzo 🙂

  8. dodo said, on Luty 16, 2009 at 16:52

    Ach, jak ja lubię takie albumiki od serca 🙂 świetny jest!!!

  9. magnolia said, on Luty 17, 2009 at 22:37

    dziękuję 🙂

  10. www.casaprefabricada-europa.com said, on Kwiecień 24, 2013 at 0:59

    We stumbled over here different website and thought I might check things out.
    I like what I see so now i’m following you. Look forward to finding out about your web page repeatedly.


Skomentuj

