magnoliowo

album dla wilka

Posted in albumy, scrapbooking by magnolia on Luty 4, 2009

Już dawno nie robiłam żadnego albumu, nawet malutkiego, a że pod koniec stycznia nadarzyła się okazja – wilkowe imieniny, to w tajemnicy przed nim wybrałam zdjęcia – wszystkie trochę przerobiłam, żeby wyglądały jak stare, wywołałam i kleiłam albumik. Znalazło się w nim kilkanaście zdjęć, cytaty, i słowa „naszej” piosenki. Serduszko na okładce jest z filcu i sam wilk  kiedyś mi kupił, jako przydasia. Zdjęć jest sporo, po kliknięciu jak zwykle powiększenie. Cóż więcej – miłego oglądania.

okładka

detal - serduszko

detal - łączenie stron

1

2

3

4

5

6

7

8

To białe coś to wzmocnienie kalki, żeby nie przerywała się przy przekładaniu stron.

9

tylna okładka

Tagged with: ,

komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Luty 4, 2009 at 23:00

    prezentobiorca wielce z daru ucieszony 🙂

    tylko nie zgadzał się na jedno ;P

  2. ja_monia said, on Luty 5, 2009 at 8:41

    Piękny album, świetne cytaty…

  3. coco.nut said, on Luty 5, 2009 at 9:21

    przepiękny album, cudne zdjęcia!!!

  4. Zielona said, on Luty 5, 2009 at 10:41

    Śliczny album 🙂 🙂

  5. Jaszmurka said, on Luty 5, 2009 at 12:22

    Ajjj super albumik! Piękny!

    Zdjęcia są boskie… takim oldschoolem „pojeżdża” 🙂

    a to trzecie zdjęcie od góry (ujęcie boku…) to po prostu mmmrrr aż mam ciarki 😀

  6. Jaszmurka said, on Luty 5, 2009 at 12:22

    miało być „podjeżdża” 😛

    :*

  7. magnolia said, on Luty 6, 2009 at 14:59

    dziękuję bardzo wszystkim 🙂

  8. qlka said, on Luty 13, 2009 at 9:56

    Jakie przepiękne fotografie w środku!!!
    I sam album jest śliczny. Bardzo podoba mi się sposób łączenia stron.
    Świetna praca.

  9. magnolia said, on Luty 13, 2009 at 16:00

    dziękuję bardzo 🙂

  10. Rossie said, on Luty 15, 2009 at 9:12

    wiem, że post stary itepe, ale musiałam napisać, bo się zakochałam w tym albumie no. te zdjęcia rewelacyjne, no i Pidżama moja ukochana na wieki, aż się wzruszyłam, no wiesz.


Skomentuj

