magnoliowo

akwarelkowo

Posted in malowane by magnolia on Luty 4, 2009

Ostatnio (wilk zaraz napisze, że nie tak ostatnio, a już dawno) zakupiłam sobie nowy papier akwarelowy. I wreszcie wypróbowałam prezent urodzinowy – kredki akwarelowe. Można uznać, że wróciłam do malowania. jak mi wyszło, należy samemu ocenić. To ciemne na serduszku – latarence na pierwszym zdjęciu to złota farba – ale to skan, więc tego nie widać.

Nowych wytworów przeróżnych mam trochę, ale będę dawkować. 🙂

latarenka

chciałabym dać ci gwiazdę

Lara zaprosiła mnie do zabawy w „Jedyne”

1. Odpowiadamy na pytania:
– jedyny taki dzień
– jedyna taka noc
– jedyna taka chwila
– jedyne takie wydarzenie
– jedyna taka scraperka
2. Wklejamy zasady i banerek na swój blog.
3. Wywołujemy do zabawy 5 innych scraperek.
4. Powiadamiamy o zabawie również scraperkę z ostatniego pytania

-> jedyny taki dzień – 19 grudnia 2005, bo to taki jak na razie najważniejszy – jego miejsce w przyszłości zajmie dzień ślubu, naszego oczywiście

-> jedyna taka noc – hmm 🙂 nie umiem wybrać, było wiele takich jedynych w swoim rodzaju – może studniówka?

-> jedyna taka chwila – chyba nasz pierwszy pocałunek, chwil takich pięknych było wiele, i trudno mi wybrać tą jedyną

-> jedyne takie wydarzenie – zaręczyny? moje własne oczywiście 🙂

-> jedyna taka scraperka – anai  🙂 i nie mam nic do dodania

Wywołuję: miu, decoMartę, anai, Jaszmurkę i dodo

Tagged with:

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Luty 4, 2009 at 1:16

    rzczywiście mógłby napisać i miałby rację. a i co do prezentu to długo czekał na się przydanie 😀 ale w końcu 🙂 oby powrót nie chwilowy a na dobre

  2. Barbarella said, on Luty 4, 2009 at 17:01

    ślicznie pomalowane, czy udzielasz korepetycji? 🙂

  3. magnolia said, on Luty 4, 2009 at 20:44

    dziękuję, mogę spróbować 😀

  4. Jaszmurka said, on Luty 5, 2009 at 10:06

    o reeety, nie wiem czy to dobry pomysł żeby słuchać o moich „jedynych” 😉

    W każdym razie mocno dziękuję 😀

  5. jadźka said, on Luty 7, 2009 at 0:17

    magicznie, jak zawsze 🙂


Skomentuj

