magnoliowo

szaleństwa nocy sobotniej

Posted in boże narodzenie, kartki, scrapbooking by magnolia on Grudzień 14, 2008

Zamówień zebrało się kilka, więc przysiadłam nad kartkami w sobotni wieczór, nakręcona jeszcze po piątkowym spotkaniu scraperek, które nawiasem mówiąc było wspaniałe. Odwiedził nas Mikołaj (prezent jaki mi przyniósł też niebawem pokażę). Postemplowałyśmy , nadziurkowałyśmy i obkupiłyśmy się  wystarczająco. Wyposażona w nowe materiały: papiery, nastemplowane motywy i filcowe ozdoby,  zabrałam się do pracy. Dołączyła się do mnie mama, która szybko się w to wkręciła i stworzyła pięć kartek 🙂

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

I kartki stworzone przez moją zdolną mamę. Bardzo szybko opanowała tuszowanie brzegów i jestem z niej dumna.

kartka mamy 1

kartka mamy 2

kartka mamy 3

kartka mamy 4

kartka mamy 5

Tagged with: , ,

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja_monia said, on Grudzień 14, 2008 at 19:21

    Absolutnie świetne kartki! Nie mogę uwierzyć, że właściwie powstały z tych samych materiałów, które ja mam… Są zupełnie inne. Moja ulubiona – z zieloną gwiazdką i koralikami. Super!!!
    Mama też nieźle zaszalała 😉

  2. magnolia said, on Grudzień 14, 2008 at 19:53

    miło mi 🙂 za materiały oczywiście bardzo dziękuję

  3. Madlinka said, on Grudzień 15, 2008 at 8:35

    Jejciu jakie piękne wszystkie są,moja faworytka to ta zielona z pomarańczkiem
    Pozdrowionka

  4. slovianka said, on Grudzień 15, 2008 at 16:20

    łał, najpiękniejsze, jakie widziałam w tym roku!

  5. nowalinka said, on Grudzień 16, 2008 at 13:26

    Alez cudne kartki, niezły wysyp, Mamę tez masz zdolną :))

  6. magnolia said, on Grudzień 17, 2008 at 19:55

    dziękuję Wam wszystkim 🙂


Skomentuj

