magnoliowo

album dla ewy

Posted in albumy, scrapbooking by magnolia on Grudzień 1, 2008

Zastoju twórczego jak narazie koniec. Dowodem może być album, na który poświęciłam zaledwie kilka godzin. Za rady dziękuję wilkowi. Albumik to jest z racji wymiarów 10 na 10 cm.

Albumik zrobiony na dwudzieste urodziny mojej najlepszej przyjaciółki. Na zdjęciach ona i ja we własnych osobach. Teksty nasze, naszych mam, i Adasia – jej chłopaka, a mojego wujka, oraz tajemniczego pana ze sklepu. A także cytat z piosenki naszego ulubionego zespołu, Myslovitz. Po kliknięciu na zdjęcie można zobaczyć o wiele większą wersję. Tylko jakoś pozostawia wiele do życzenia z racji braku słoneczka.

okładka

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

okładka tylna

Tagged with: , ,

komentarzy 14

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Grudzień 1, 2008 at 20:50

    i proszę nie mówić że za późno. warto było czekać 🙂

  2. wilk said, on Grudzień 1, 2008 at 21:48

    mój numer jeden: niebieska strona zdjęcie piąte. i nic więcej nie trzeba

  3. Jaszmurka said, on Grudzień 2, 2008 at 8:34

    Czad! Świetny pomysł na prezent… Przyjaciółka będzie w niebo wzięta 😀

    Najbardziej podobają mi się te strony gdzie zdjęcia są na całości. Uwielbiam 🙂

  4. rozkoshna said, on Grudzień 2, 2008 at 17:35

    świetne!! podpisy są genialne:D:D pozdrawiam:*

  5. jadźka said, on Grudzień 2, 2008 at 17:51

    szczęściara z tej Ewy:)

    i jest nawet zdjęcie z Wacławem!

  6. Ewa said, on Grudzień 2, 2008 at 18:01

    O nie! A zgodę na umieszczanie moich zdjęć w internecie masz? 😛

  7. magnolia said, on Grudzień 3, 2008 at 19:14

    i tak Cię nikt nie zna :p

  8. Ewa said, on Grudzień 4, 2008 at 10:19

    A jak akurat pozna jak zobaczy tutaj? :p

  9. magnolia said, on Grudzień 4, 2008 at 18:20

    ładna jesteś, nie ma się czego wstydzić 😀
    tego różowego stroju już nie masz, więc bardzo duży powód do wstydu już straciłaś 😛

  10. Ewa said, on Grudzień 4, 2008 at 18:33

    Taaa, co sobie ludzie o mnie pomyślą? Leży na torach, całuje żaby, całuje miśka, chleje wino, je chipsy, w ciąży jest… (kolejność dowolna :p)

  11. Ewa said, on Grudzień 4, 2008 at 18:36

    I jeszcze jest dziewczyną Twojego wujka (się dopiero doczytałam, że i tą „tajemnicę” zdradziłaś :p)

  12. magnolia said, on Grudzień 5, 2008 at 20:32

    Czy Ty naprawdę chcesz być uważana za normalną? 😀

  13. Ewa said, on Grudzień 6, 2008 at 10:08

    No jakieś pozory wypadałoby zachować 😛 Bo mnie zamkną w psychiatryku przez Ciebie 😛

  14. wilk said, on Grudzień 6, 2008 at 19:43

    spoko spoko, nic się nie bój. bronić będziemy a jak nie poskutkuje to idziemy z tobą 😉


Skomentuj

