magnoliowo

zima?

Posted in fotograficznie by magnolia on Listopad 22, 2008

śnieg!

Tagged with:

komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaszmurka said, on Listopad 23, 2008 at 10:34

    o rety… i to „poważna kupka” śniegu 8)

    😀

    u mnie ledwo widać…ale coś tam prześwituje 😉

  2. rozkoshna said, on Listopad 23, 2008 at 13:15

    to że zima każdy widzi!! wstawiłabyś jakieś nowe twory ;pp

  3. magnolia said, on Listopad 23, 2008 at 16:44

    wstawię wstawię 😛 teraz zachwycam się zimą, bo mam zaspy w całej okolicy

    w listopadzie! 😀

  4. wilk said, on Listopad 23, 2008 at 19:13

    widzę że muszę przypilnować żeby więcej prac tu było, bo coś to idzie w kierunku bloga dziewczynki (fakt że mojej zajefajnej ale ;P ). Ewa rację ma. prosimy o prace nowe 😀

  5. magnolia said, on Listopad 23, 2008 at 20:45

    jakiej znowu dziewczynki 😛

  6. rozkoshna said, on Listopad 23, 2008 at 22:14

    też mam zaspy wszędzie ale ja nosa z domu nie wyjęłam dzisiaj:| a wczoraj jak byłam na dworze to nie było śniegu dopiero jak przyjechałam do domu to zaczęło sypać.. więc śniegu w tym roku jeszcze nie dotknęłam nawet;)

  7. rozkoshna said, on Listopad 23, 2008 at 22:15

    no dobra nie licząc ostatniej zimy;pp

  8. jadźka said, on Listopad 23, 2008 at 22:18

    ano widać, że zima przecież 😛

  9. lara said, on Listopad 24, 2008 at 6:33

    jak szłam na spotkanie(no dobra, poooowoli się zbierałam;))
    to zaczęło tak sypać, że bałam się czy mnie nie zwieje;)
    i to jeszcze patrząc na to z wysokiego 4 piętra:D


Skomentuj

