magnoliowo

filcowo

Posted in filc by magnolia on Październik 19, 2008

Jakiś czas temu zauroczył mnie filc. Oszalałam na punkcie różnych filcowych tworów i zachciałam mieć taki piórniczek. A, że z pomysłem zdradziłam się koleżance, to musiałam stworzyć już dwa piórniczki. Spędziłam na szyciu cały piątkowy wieczór, ale jak na pierwsze starcie z takim materiałem, to jestem zadowolona. Z moich filcowych zakupów połowę przygarnęła siostra.

Piórniki są efektem mojej pierwszej przygody z maszyną, która nie bardzo jeszcze chce mnie słuchać. Filc podszyłam od środka lnianym obrusem (nieużywanym już oczywiście), a brzegi obszyłam muliną. W środku jest przylepiec, żeby piórnik nie otwierał się wtedy, kiedy nie potrzeba. Biedronka zdobiła kiedyś spinacz, ale postanowiła polatać, a kwiatka kupiła moja siostra jakiś czas temu w zestawie w Empiku.

Piórnik mój  – biedronkowy:

Piórnik anusiakowy:

Tagged with: ,

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zielona said, on Październik 19, 2008 at 16:19

    Super Ci wyszły te piórniki 🙂

  2. wilk said, on Październik 19, 2008 at 21:21

    nie tylko piątkowy wieczór ale i soboty kawałek. jam świadkiem, sama szyła

    a i nieposłuszeństwo maszyny na pewno nie wpłynęło negatywnie na efekt końcowy. kto wie, może ta krnąbrna bestia wiedziała co robi ;P

  3. anai said, on Październik 21, 2008 at 11:32

    po pierwsze – gratuluję przejścia na wordpressa 🙂 mam nadzieję, że Ci się spodoba 🙂
    po drugie – te piórniki są świetne. brakuje mi co prawda zdjęcia „środka”, ale pewnie jeszcze się doczekam. natomiast zachwycają mnie te staranne wykończenia – bardzo ładnie to wygląda. czekam na więcej filcowych prac 😀


Skomentuj

